Στις 19:40 μπήκα ξανά και είδα ότι
1) υπάρχουν 4 ορθογραφικά σφάλματα στη σελίδα (κλικ στην εικόνα),
2) το πεδίο της φόρμας για τo email χωράει μόνο 20 χαρακτήρες και (κλικ στην εικόνα)
3) δεν μπορούσα και πάλι να κλείσω εισιτήριο καθώς στο τελικό στάδιο της διαδικασίας το σύστημα σε πετάει έξω (εικόνα 2)
Επιπλέον, ποιος ο λόγος που η εφαρμογή "ηλεκτρονικής αγοράς εισιτηρίου" φέρει το βλαχο-λεβαντίνικο τίτλο "e-ticketing"; Εγώ αρχικά ακούγοντας για "αγορά εισιτηρίου μέσω του e-ticketing" μπήκα στο σάιτ www.e-ticketing.gr το οποίο φαντάζομαι ότι θα έχει γνωρίσει μεγάλες δόξες σήμερα...
Δε μου αρέσει να γκρινιάζω για το συγκεκριμένο θέμα καθώς είναι το σημαντικότερο γεγονός της πόλης μετά τους Ολυμπιακούς του 2004, αλλά ο όλος χειρισμός δείχνει μεγάλη προχειρότητα.
Τελευταίο αλλά μη έλασσον: Στο κάτω δεξιά μέρος της σελίδας διαβάζω τη φράση "powered by netvolution" (με σύνδεσμο στο σάιτ της εταιρείας http://www.netvolution.net/). Δεν ξέρω κατά πόσο είναι απαραίτητο για το Υπ. Πολιτισμού να καταφεύγει σε ιδιωτικές εταιρείες για την υποστήριξη και λειτουργία των βασικών υπηρεσιών του. Νομίζω ότι είναι ένδειξη υπανάπτυξης το να μην έχει το ελληνικό δημόσιο δικούς του ανθρώπους που να μπορούν να χειριστούν τις πληροφοριακές υποδομές. Σε κάθε περίπτωση όμως, το βέβαιο είναι πως τέτοιου είδους διαφήμιση δεν συναντάται σε ιστοχώρους μεγάλων μουσείων αλλά μόνο σε μαγαζάκια και μικροεταιρείες που δεν έχουν τη διαπραγματευτική δύναμη (ή τη γνώση) να διαμορφώσουν τον ιστοχώρο τους κατά την απόλυτη βούλησή τους.
Π.χ. δείτε τα σάιτ των Μουσείων New York Museum of Natural History, New York MOMA, Metropolitan Museum, Guggenheim Museum, Le Louvre, British Museum, Natural History Museum, Musee d'Orsay, El Prado και όχι μόνο δε θα δείτε καμία σχετική διαφήμιση αλλά αναγράφεται σαφώς ότι τα πνευματικά δικαιώματα για το σύνολο του υλικού ανήκουν στο αντίστοιχο μουσείο, κάτι που δεν αναγράφεται στο σάιτ του Μουσείου της Ακρόπολης...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου